lørdag 2. oktober 2010

Litt av hvert

Så er denne uken forbi - det har blitt lørdag gitt!
Og jeg skal på kurs!! Gleder meg!!!

Så fort kurset er over - setter jeg snuta mot Friberg, der venter det noen jinter og litt vin tipper jeg... Glder meg jammen til det å!! Og nei, jeg skal visst ikke kjøre hjem etterpå :P

Noen lurer på fristen for å delta på 
--- la meg si 16. oktober.  Altså 2 uker til!!
Så trekker jeg en vinner på søndag 17.!
Noen har blitt med - men alle kan være med om dere har lyst!!!


Å glede noen andre er jammen en god følelse!

2 kommentarer:

  1. Så herlig den hunden var! Tror jeg må låne den... :)

    SvarSlett
  2. Hei du:)

    For en fantastisk blogg du har!! Du har en utrolig evne til å formidle deg! Du skriver utrolig bra, med andre ord:):) Og så mye gøy lesestoff!! Vi ser at du elsker scrapping!! Det setter vi så stor pris på! Elsker det vi også, og beundrer folk som virkelig gjør det!!

    Vi la oss til som følger, og håper det går bra?:) Vi blir veldig glad for nye følgere hvertfall..

    KLem fra tvillingene i Gammel stil:)

    SvarSlett