mandag 18. oktober 2010

Hverdagsengler



Jeg lovte i utfordringen min at jeg skulle trekke en vinner 
og det fikk jeg Amalie til å ordne.
Brukte ikke noe radom her.. med hele 2 deltagere :)
Med andre ord var det 50 % sjans til å vinne for Bente og Hege!!

Og vinneren ble
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

HEGE!!!

Gratulerer !!
Sender du meg adressen din så kommer en liten overraskelse til deg!

Jeg er så glad i disse to englestemplene tegnet av Gudrun for Happy Hobby!
 
 Siden du er en hverdagsengel passer det ene på deg, Hege!!


Og den andre hverdagsengelen skal fly til  Bente!
(jeg har adressen din Bente )

1 kommentar:

  1. Oi, tusen takk:) De englene var virkelig søte, skjønner godt at du er glad i dem!!
    Litt synd at det ikke kom flere kort til Elisabeth, men det gleder meg at hun ble så glad for dem hun fikk:)
    Klem, Hege.

    SvarSlett