torsdag 21. oktober 2010

Du kan gjøre den lille forskjellen .....

........
 for barn og voksne på flukt fra krig og konflikt


Jammen er vi heldige som lever i Norge!
Mer info om TV-aksjonen finner du på blimed.no
samt på tvaksjonens hjemmeside

Jeg skal være med - dog ikke som bøssebærer
men som aksjonsleder ved skolen vår!

Og nå håper jeg alle trinnkontakter har fått brevet som ble utlevert denne uka
eller sms'n jeg har sendt ut i kveld.

Skulle du ha lyst til å delta i Snertingdal
kontakt meg, Berit Rime

2 kommentarer:

  1. Lykke til med aksjonen, Berit! Jeg skal ikke delta, for jeg skal nemlig prøve å gjøre en forskjell hos de syke på avdelingen i helga. Jupp- arbeidshelg som står for døren.
    Håper dere får inn masse penger!!!!

    God helg!

    Klem Hege

    SvarSlett
  2. Skulle gjerne ha gjort det, men nå har jeg ikke mulighet! Men jeg gikk for Rødekors i sommer da :-)

    SvarSlett