lørdag 23. oktober 2010

Oppbevaring av tusjer

Å finne den optimale oppbevaring av ting er jo noe vi stadig prøver.
Akkurat nå har jeg promaker tusjene mine i en kurv fra en avdanket oppvaskmaskin.
Vår gamle gikk fløyten for et par uker siden og i den "nye" fant jeg en kurv som var optimal for mitt bruk. Denne hadde rom som var helt rette i kantene - den gamle kurven vår var såkalt "tulipanformet" .. og det gikk knapt mer enn 4 tusjer i hvert rom...


Som du ser - her går det langt flere tusjer i hvert rom
- og jeg har fått delt opp fargene mine.
I tillegg har jeg satt en liten hvit merkelapp på hver tusj, som jeg
fargela med tusjens farge og skrev navn på.

Og med hank på kurven er den lett å ta med seg når jeg skal ut fra hobbyrommet.
Det forøvrig er under omgjøring nettopp nå
Fryseren har flyttet opp på loftet og jeg får tilbake mitt
STORE arbeidbord!! Juhuuu!

Ha en fin lørdagskveld!

Snart er det innsamlingsaksjon!!
Ta godt i mot de som kommer med bøsser!
Og så krysser jeg fingra for at vi får nok folk til det her i Snertingdal'n!

7 kommentarer:

  1. Så smart løsning på oppbevaring og sortering.

    SvarSlett
  2. Ja Berit, disse er smarte, vet at Marita og Torill har hatt slike en stund, og jeg har siklet på de lenge.
    Kanskje jeg må på leting etter en gammel oppvaskmaskin...

    SvarSlett
  3. Utrolig mange smarte løsninger rundt omkring,og dette er ikke noe unntak !
    Jeg har akkurat kjøpt Touch Markers,heldigvis kom dem i flotte oppbevaringskofferter.
    Dem kan kjøpes uten innhold og kosta ca 250,- for en med plass til 48 tusjer.
    Lykke til på hobbyrommet ditt!

    -Helle-

    SvarSlett
  4. Så lurt, Berit - alt ordner se når man er kreativ! Ha en fin dag med bøssa! Klemmer**

    SvarSlett
  5. Du har orden i sakene ser jeg :)

    SvarSlett
  6. Ja dette var smart,berit...koselig att du har fått tilbake hobbyrommet ditt..

    Kos deg på Bohus da...

    SvarSlett