mandag 5. september 2011

Guttekort

I går var det konfirmasjon i Nykirke
Gratulerer alle sammen!!!

Dette kortet er laget på bestilling, men jeg hadde frie tøyler :)


Så det ble et posekort til denne gutten.
Med et gammelt Basic Grey papir i bakgrunnen
Bølgepapp som en god bok kom i fra Bokklubben.
Og et trykk fra en gammel stempelplate (utgått...),
stemplet på en bit fra
en Tim Holtz blokk med flotte kraftkartonger
Samt tape og filmrull fra samme mann :)



Den lille glassbeholderen er fra bruktkjøpet på Biri
og er hva jeg har forstått; en beholder for små duppeditter
urmakere bruker.. Kjekt å ha!


Her har jeg brukt "no verktøy" som jeg nesten ikke har brukt.
Jeg har hamret inn konfirmantens navn og brukt små klistrebokstaver.
Tror jeg skal bruke disse bokstavene mer i tida som kommer 
De ble i sin tid kjøpt på Papirloftet..
vet de ikke har dem lenger - og jeg husker jo ikke hva de heter..



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar