fredag 23. september 2011

Et skred med konfirmantkort

Så er det helg igjen 
hvor ble uka a???

Her kommer et skred av kort jeg lagde til 
forrige helgs konfirmanter


 Bildet har jeg funnet på internett, printet ut på akvarellpapir
og jammen hadde det ikke fått litt vannsprut,
men det ble jo bare med på å gjøre det litt distress...
Blonden og blomstene fra Kort og Godt har jeg
kjøpt på Papirpikene
Og den smale bølgepappen kommer fra Bokklubben :)

 ♣

Motivet er fra Magnolia, fargesatt med distress ink.
Tekststempel fra Stempelglede
og blommer fra Kort & Godt
 ♣

 Motivet er fra Kenny K, 
teksten fra en gammel utgått 
konfirmantplate som jeg aldri husker navnet på....
Motivet er fargesatt med distress ink.
og stjernearket er fra Maja's Design
 ♣

 Jeg har liftet meg sjæl...


 Bilde fra klippeark
Tekst fra Stempelglede
Blommer og krystall fra Kort og Godt 
"snurre" fra Magnolia
 ♣

 Et lite posekort
Bilde fra nett, blommer fra Kort & Godt
Papir fra Maja's Design


Så et dobbelt konvoluttkort
 Papir fra PION, motiv fra Magnolia fargesatt med distress ink.
Blomster fra Kort & Godt
 Tekststempel fra Stempelglede
Teksten på tagene er printet ut med fonten
Traveling _Typewriter


Og til slutt... 60 bordkort til en av konfirmantene
En hel hær med små skjorter med vest!
Her har jeg brukt Smokey bazzill og papir fra Papirdesign
De skulle jo passe til disse

God helg!
Mange skal vel kose seg på
Stempelscrap på Lillestrøm i helga!
Kos dere masse!!

Jeg skal få kose meg på marken i morra,
4H har stand og det hadde vært koselig om 
noen stakk innom oss også :)



5 kommentarer:

  1. Oj, du har jamen hatt litt av en jobb, tilogmed så mange forskjellige! Og så nydelig hvert enkelt kort er! Tøffe bordkort også Berit! Ha en god markenshelg! (hvor er det og er det på søndag også?) Klem fra Solsida! ;-)

    SvarSlett
  2. Så masse flotte kort!
    Du har virkelig stått på! :)

    SvarSlett
  3. Wow! Så mange lekre kort du har laget, og alle forskjellige og spesiallaget til hver og en konfirmant. Tenker det var mange fornøyde konfirmanter jeg ;-) Håper du koste deg på Gjøvik-marken og fikk smakt på en "gamp" eller to..

    SvarSlett
  4. Du er så utrolig flink du :-)) Nå skal jeg kanskje melde meg på et slikt kurs her i Gjøvik :) Spennende! Ha en fin helg!

    SvarSlett
  5. For noen utrolig flotte og forskjellige konfirmasjonskort! De var alle sammen nydelige på hver sin måte! Tenker det var mange fornøyde konfirmanter! =)

    SvarSlett