mandag 19. september 2011

Aluminiumstape er gøy!

Jeg fant no'n fine kort her og der 
- og så en video på youtube og ble hekta!
Dermed måtte gubben pent dra innom Biltema på fredag, 
slik at jeg fikk prøvd det her!

Først ble det et lite "dørskilt" til husets øverste kommanderende..
Men det har jeg ikke fått tatt bilde av...

Men det ble også et par forsider til et par kort
til et par konfirmanter vi kjenner.

 Dette kortet har clearbags på.. 
glemte jo helt å ta bilde før jeg la det nedi...


Dette kortet har et litt mer blåskjær enn det andre
mye fordi jeg har brukt no blåmaling...

Jeg utforsker og prøver meg fram
med de remedier jeg finner i skuffen.

I dag har jeg vært innom Papirpikene  
og fått fatt i litt mer å bruke under tapen, 
Jeg har planer om å lage meg et skilt til kontoret
- kanskje allerede i kveld :O)

7 kommentarer:

  1. Wow, sååå stilig og tøft med denne tapen!!! Nå forstod jeg litt mer av konseptet....litt tunglært skjønner du!!Kansje du kan ta et lite lynkurs til meg en dag hos papirpikene?;)

    SvarSlett
  2. Jeg har også tenkt å lage noen tøffe guttekort med metalltape. Kan ikke du ta et kurs med både Mette og meg da???? Jeg vil være med jeg også..... Hva slags maling har du brukt???

    Klem Hege

    SvarSlett
  3. Ja dette er gøy, så flotte disse ble :)
    klem :)

    SvarSlett
  4. Råkult Berit! Har sett dette på et par andre blogger også, og skjønner at det er "in" for tiden ;-)

    SvarSlett
  5. wow så stilig!!!! disse korta va kule!

    Annette

    SvarSlett
  6. Så stilige kort! Det blir så tøft med aluminiumstape. Skulle virkelig lært meg hvordan disse kule kortene lages! =)

    SvarSlett