lørdag 17. september 2011

Bryllup

I dag er den store dagen til Anita og Rune 
♥lig tillykke med bryllupsdagen
Måtte dagen bli helt perfekt!

Lommetørklekort
med papirer fra Papirdesign



Kantene er en punch fra MS

Så måtte jeg også prøve meg på dette kortet.
Ble en enkel utgave - men tror det falt i smak.


Papirer fra Maja's Design
Kjære Brudepar er rubons fra Norsk StempelbladAS
Stempelmotivet er maskert sammen,
og er 2 stempler fra WoJ

Til slutt en papirpose som kort fra meg

Litt herfra og litt derfra.
Blomster fra Kort&Godt,
gjerdedies fra Magnolia
Og resten fant jeg i restekassa :)

Ser ut til å være en strålende ramme rundt denne dagen!

6 kommentarer:

  1. Her var det mye lekkert å se på, Berit!!! Jeg er jo en "sucker" for lommetørklekort, og ditt ble rålekkert!!!

    Ønsker deg ei fin helg!

    Klem Hege

    SvarSlett
  2. Så flott og forseggjort kort! Her trengs det å studere de flotte detaljene! Ser så avansert ut dette her!
    Takk for hyggelig kommentar! Metalltape er morsomt ja, det er helt sikkert. Fort gjort å bli hektet;)
    Klem fra
    Mette

    SvarSlett
  3. Wow, bra jobba Berit! Så lekre kort. Ikke enkelt når man skal lage så mange kort til samme brudepar...

    SvarSlett
  4. Bryllupskortet bare bare lekkert!!

    SvarSlett
  5. Nydelig kort du lager! elsker fargebruken og mønsterarkene!!
    (vært å sett litt rundt om i bloggen din og må se mer tror eg ;) )

    annette

    SvarSlett
  6. Så utrolig lekre og forskjellige bryllupskort! =)

    SvarSlett