torsdag 16. juni 2011

Toyrek-konkurranse

Vi deltar i en fotokonkurranse på jobb 
- gutta har klare formeninger om at vi 
skal vinne flatskjermen som er første premien!
De bygde masse saker med Zoob 
og så bærte vi alt ut i skogen. 
Jeg lå på alle 4, og kravlet rundt om,
mens de satte "kjøretøyene" slik og sånn 
og ba meg knipse ett, to eller 10 bilder av akkurat sitt  byggverk!


 Det kan være skummelt å hoppe ut i fallskjerm
når det er så mange trær rundt om!


Vi begraver'n a!

På mandag skal vinneren kåres...
... vi lever i spenninga!

SFO kunne trenge en kjøkkenmaskin og nytt vaffeljern å de!
For det er 2. og 3. premie!


Her finner du andre bilder fra denne fototuren i skogen.

Og ja - jeg hadde det gøy når jeg var kreativ fotograf :)


2 kommentarer:

  1. Ja ,jeg får håpe dere får en påskjønnelse da til å bygge fantasiting ser jeg, det er bra med kreative sider der både barn og voksne samarbeider...

    SvarSlett
  2. Visste jo at du er en VELDIG dyktig fotograf og det har andre også sett! Flotte bilder og morsomt prosjekt Berit! Øykke til, håper dere vinner!

    SvarSlett