lørdag 18. juni 2011

En gjeng med tags

Sjøl om man har visst om ting lenge
er det lett å tro at man har sååå godt tid 
helt til man ikke har det...

Sånn ble det denne gangen også,
men jeg vet jo at jeg jobber veldig så godt under tidspress
Og de ble ferdige før de ble gitt bort *fnis*

Det var skolens FAU som spurte meg om jeg kunne lage 29 kort 
til årets avgangskull på skolen. 
Og jeg synes jo det er kjempekjedelig å lage så mange like kort,
dermed ble det personlige tags til hele hurven!
Fikk veldig god hjelp av lederen i 4H, som forøvrig er en av de 29.
Kjekt å få noen stikkord om hver enkelt 
- det gjorde det jo enklere å få de personlige.

På bildene har de ikke fått sløyfebånd i toppen.
Noe de fikk i siste liten, baksiden inneholdt en hilsen, et ordtak og 
et uttrykk som brukes i kommunen "lære for å møte verden"

Jeg har brukt grungeboard som grunnstamme, og diverse motiver 
fra digitale stempler og vanlige stempler. 
Noen hadde jeg ikke så mange opplysninger om,
eller så hadde jeg ikke motiver som passet perfekt.
Da ble det litt mer generelt!


Jeg må sende en stor TAKK til
Scrappedilla Rubberstampsforumet
Tusen takk for trykk av Tilda med fiolin!
Det ble en innertier!!!





Og når man får slike tilbakemeldinger fra "ongene" sjøl
er det absolutt verdt det å lage de personlige!
Takk hele gjengen!
Dere er flotte og all mulig lykke til videre i livet!

7 kommentarer:

  1. Så mange flotte tags det ble Berit!!
    Kjenner jo igjen en da... som er i huset....Flink du er!

    Klem Ann Kristin

    SvarSlett
  2. Nydelige tags ! Du er kreativ du !

    Tusen takk for at du deltar på min candy =)


    Hilsen Marielle

    SvarSlett
  3. Litt av en jobb Berit, men jammen ble de flotte! Tenker det var veldig fornøyde elever som fikk en så personlig hilsen med ut i den store verden :-)

    SvarSlett
  4. Så flotte de ble Berit!
    Impoenrende å lage forskjellige til hver enkelt!
    Nå har jeg ferie, og det er deilig det!

    SvarSlett
  5. Kjempestilige tags,godt påfunn og en fin liten mimregave...kule stempler på mange av de..

    SvarSlett
  6. Såå mye fint du lager ;0)
    Me like <3

    Limklem fra Nord

    SvarSlett
  7. Hei Berit!
    Håper det står bra til med deg på andre sida der.

    Fantastisk jobb du har gjort med de tagsene, superfine ble de.

    Ha en fin søndag!

    SvarSlett