tirsdag 28. juni 2011

I disse sommertider...

... er det ofte bryllupstider ... hvor er sommer forresten??


Først et enkelt posekort med papirer fra Papirdesign og Pion,
og de røde hjertene er punchet ut av et Maja ark.
Bildet foran er fra "den sprede barndom" 
 - altså fra tiden jeg begynte å scrappe :)
Fra ett eller annet hefte med småting, papirer og vellum,
innkjøpt hos fotografen.


 I lommet ligger det en tag med plass for pengegave


Innvendig ble det slik

Kraftkartong, stempel og håndsskrift.


Jeg hadde bryllupskort -lage kveld på Papirpikene på Nattåpent
forrige fredag, her er ett til

Temmelig enkelt kort, med Pionark, og en bit fra Papirdesign.
Bildet har jeg printet fra nett.

Det ble enda et kort til på denne kvelden,
men det forsvant jammen ut av huset før jeg fikk fram kamera.


Nå ser det ut til at det skal bli en fin onsdag
blir godt å kjenne solstrålene på kroppen 
jeg som bare vil sove om fortida...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar