fredag 4. juni 2010

Til konfirmanten - med talemappe

I går leverte jeg et konfirmantkort på bestilling
det ble slik.

Det ble atter en gang et slik stafflikort men denne gangen med
lomme og tag, samt en egen mappe for talen giveren skal holde.
Den lille mappen kan når talen er holdt - puttes opp i sammen med tagen,
slik at konfirmanten har den til han blir gammel og grå, og sitter på gamlehjemmet i en gyngestol :P

----------------------



Om litt er jeg klar til å dra på
Og gjett om jeg gleder meg til å være kreativ
sammen med alle de andre som skal dit.
Kanskje finner jeg no' ny inspirasjon også!

GOD HELG!

4 kommentarer:

  1. Flott kort, og super idè det med å legge ved talen... Kos deg på hønetreff :-)

    SvarSlett
  2. Flott kort Berit.
    Regner med at du koser deg glugg ihjel på treff i helga!

    SvarSlett
  3. Kjempehyggelig å hilse på deg i helga, jeg er mektig imponert over alt det lekre du lager! Jeg tok med meg din ATC også, den var utrolig lekker!

    Håper vi sees igjen snart!

    SvarSlett
  4. Halloisen!
    Det er liv i gudbrandsdølen også!
    Fortår du har kost deg på treff i hlega. Skal du på Mjøstreffet og kanskje??? Jeg kan desverre ikke.
    adde jeg ikke fått så mange opp muntlig torsdag 10 skulle jeg meldt meg å happy ahobby treff, men jeg kommer jo ikke fram før det er slutt. Sukk!!
    Heldigvis er det snart ferie.
    Lenge siden sist.
    Kanskje vi skal præve å treffes i løpet av sommeren????

    Klem fra Gro

    SvarSlett