lørdag 19. juni 2010

Kronprinsessebryllup med nogo attåt

Da var BLÅturen over.... og joda, vi endte til slutt opp der hvor
noen trodde.. men det ble en eller to "omveier" for å forvirre oss!
Helt greit - når målet var et så koselig sted som vi kom til!!!

Hvor..?? Et koselig hus i en flott hage bak en kirke!!
Hos våre gode naboer i øst!!

Jeg skjønner godt lille prinsesse Ingrid Alexandra
som var litt trøtt i dag,
det var nok vi som var på tur også, i samme øyeblikk!

Bildet har jeg lånt fra vg.no  Foto: Scanpix
Hun har feiret et flott kronprinsessepar i Sverige med å være brudepike
Det hadde nok ikke vi gjort oss så godt som i dag,
men jeg har i det minste fått feiret bryllupet i Stockholm på et vis.
For inne på kjøpesenteret ved Charlottenberg serverte de kake til ære for brudeparet!
Den var vel søt - men god!

Og jeg er fortsatt litt sliten gitt ... kjenner det var godt med en dubb på sofa'n i stad,
og jeg tror ikke det blir så veldig sent for sengen min får selskap

Men
1000 millioner takk for en flott tur til Glava
med en flott gjeng!!
Tusen takk for at jeg fikk være med!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar