tirsdag 8. juni 2010

Produksjon fra Hønetreffet

Men aller først vil jeg takke alle for et herlig treff!
Tusen takk Marit for at du steller de i stand!
Stor mulighet for atte jeg finner veien neste gang også!
Og tusen takk til alle jint'n som gjorde helga super!
For min del ble det mange nye bekjentskaper -
og mange nye ideer!!

Er man på Hønetreff får man mange herlige oppgaver
Dette posekortet er en av dem - lilla ugle og høne på!
Ugla er fra en QK dies, høna og forøvrig, bare atte den er et hjerte oppned!
Tekststempel fra North Star Stamps

Jeg hadde herlige damer rundt meg
og Kari ga meg et ark og dermed kunne jeg jo ikke annet
enn å lage 3 småkort med hennes stempler på.
Veldig enkle kort ja...






Et lite glass med smilepiller er ikke dumt å ha på lur
Laget med minst 3 ting fra en kasse Marit kom med.



Marit kom med en utfordring
Et stor stempeltrykk og en søt voffs!
Ellers brukte jeg stort sett det jeg hadde liggende framme
inkl teksstemplet fra North Star Stamps
Takk Kari for det!
Papir fra Tim Holtz


og så ble det et helt enkelt kort av det her digitale stemplet,
tekststempel fra Papirgleder og papir fra Tim Holtz
Og det her var litt av en utfordring - jeg svertet ikke en kant!

Jeg lagde noen flere proskjekter... de kommer siden!

2 kommentarer:

  1. Så skikkelig produktiv du har vært i helga da Berit, og en høne ble med hjem fra hønetreff ser jeg ;-)

    SvarSlett
  2. Så utrolig flink du er, Berit! Kortene var kjempesøte! :-)
    Giveaway hos meg om du vil være med.
    GOD HELG TIL DEG OG DINE!

    SvarSlett