lørdag 23. januar 2010

Ikke overkreativ på nyåret...

...... men litt har det blitt laget

Forrige torsdag fylte Hege 40 år
og på treffet den dagen lagde jeg kort til henne
Jeg prøvde et kort jeg kun hadde et lite bilde av, men det gikk det å :)

(bildene har Hege tatt)

Jeg brukte bazzill og et flott ark fra Maja's design.
Tekststempel på forsiden er fra Ladybugandfriends.com
Diverse pynt som blomster, blader og perlesnor.
Og en liten bit med bånd.
Inni fikk jeg låne et "Hurra for deg" stempe av Heidi/heso
og så ble det noen retroflowers


----- ♥ -----


Lørdag var det bursdag hos Mia - og det er visstnok kjedelig å gi bort penger....
Men det hjalp veldig når man kunne putte dem i en liten eske.


Så her "kastet jeg sammen" en liten kommode av en fyrstikkeske, noen biter papp og litt Maja-papir.
En liten rosa blomst og en rest bling ble pynt og et håndtak fra kort&godt - og vips var det en liten gave.
Den ble akkurat ferdig til snuppa sku ut døra....

5 kommentarer:

  1. Nydelig kort du har lagd :)
    Og den søte kommoden ble vel godt mottatt tenker jeg :)
    Ha en fin helg :)

    SvarSlett
  2. utrolig søt kommode. En smart ide når penger skal gies.Ha en god helg. Klem

    SvarSlett
  3. Så søt kommode! Ser vel ikke akkurat ut som du har "kastet den sammen"!!

    Kortet jeg fikk er helt nydelig! Håper vi ses på treff snart?

    God søndag!
    Klem Hege

    SvarSlett
  4. Så fine disse var :-) Morsomt å lage kommode, de har jeg ikke sett før, tipper mottakeren ble glad!

    Veldig mye fint du har her inne så jeg følger deg videre jeg.

    Ha en flott og kreativ uke,

    Guro

    SvarSlett