fredag 1. januar 2010

GODT NYTT ÅR


♥ ♥ ♥

Kom ikke å si at det ikke var fyrverkeri
- eller frimerker som noen små kalte dem...
der vi var .
Tusen takk for en koselig kveld, kjære venner!!!! ♥

Og snuppa ho overgikk seg sjøl til gangs. Hvert år har hun vært tøff i tryne, gått ut for så å løpe inn igjen... MEN i år holdt hun ut!!! Og var ikke lite stolt over det sjøl nei!!!!
Og det var jo mamma'n hennes også!!
Selv stjerneskudd har vært skumle - men ikke i år nei!!!!

Flotte rundinger bled et også!!!


Og så har vi jo gått over til ett nytt år siden sist - så GODT NYTT ÅR!!!
Jeg har med vilje ikke takket for det gamle året, vil liksom ikke gi helt slipp på det, det var et utrolig år på så mange sett! Mange gode minner som skal lagres og noen skal jeg ta med meg over i det nye året også!!!

Tusen takk til alle som har gledet meg meg kommentarer i bloggen!!!

Tusen takkk til alle som har gitt meg masse inspirasjon!!!

Og ikke minst

Tusen takk til Linda og Papirgleder

og alle de andre jentene for tida
i Designteamet!
Jeg har lært masse, jeg har skjønt masse og jeg har kosa meg masse!!!!
Nå er tiden med Designteamet forbi, vi skal tråkke nye stier og veier
- som jeg vet at kommer til å krysses både en og to ganger i framtida - minst!!


Måtte alle få et kreativ og flott år!!!!


1 kommentar:

  1. Hei:)
    Godt nyttår Berit!
    Høres ut som dere hadde en fin feiring i går.

    Klem

    SvarSlett