mandag 4. januar 2010

Best of 2009

Bedre seint enn aldri å ta fram mine favoritter fra fjorårets produksjon



Det ble en "gitareske" til Elines konfirmasjon.
Hun spiller gitar i band og ønsket seg penger.
Da var det bare ut på nett å lete opp bilde av rett gitar
og sett i gang med forminsking, tilpassing og liming.
Den var gøy å lage - sjøl om det ble litt "kræsj og oppgitthet" innspedd!



---- ♥ ----


Til Valentinesartikkelen på Papirgleder, laget jeg et bilde av retroflowers
i div. julerødepapirer fra 3ndypapir. Samt en god del bling.




---- ♥ ----


Et lite kort med kontraster

---- ♥ ----
Og jammen ble det ikke minst en layout i fjor!
Her har jeg "endelig" fått laget en layout med ultralydbildene av snuppa
fra oktober 1999!! Altså sånn ca 10 år etter kom de i album
(psst... jeg har tatt kopi av orginalene!)

Det begynte som en scraplift - men tok sine egne veier litt om litt...

---- ♥ ----

Til påske ble det noen slike, og noen enklere utgaver

---- ♥ ----


Det ble en del konvolutt kort på våren 2009
flotte kort til konfirmanter - og andre anledninger!



---- ♥ ----

Noen bestillingskort ble det også i fjor
her et kort til en bestemor på 80.


----♥----

Til jul ble det en del slike, akkurat som hos mange andre tipper jeg rett :)
Koselig poser til koselige mennesker! ♥

Jeg fylte mine juleposer med fazermint, after8 og nøttekuler,
samt en liten pose med varme i. (kaffe eller kakao)
Og alle fikk en personlig tags oppi ;)
---- ♥ ----

Og så ble det noe klin og klæsj i fjor også
disse tagsene er laget med "det meste"
og mer om dem finner du i en artikkel på kreativesider.no



Jeg laget et etui til disse tagsene mine,
slik at mottager kunne samle dem på ett sted


---- ♥ ----


Nå gjennstår det bare å se om man kan nå noen nye mål -
jeg har et mål om å scrappe langt mer enn i året som gikk!!!
Og det burde jeg klare - for det ble visst ikke så mye layouter gitt.....
Godt scrappe og stempel år!

7 kommentarer:

  1. Så mye flott du har laget, Berit!
    Ønsker deg et spennende og scrappende godt nyttår!
    Klem, B.

    SvarSlett
  2. Oisann, her var det ei som har vært produktiv ifjor... Mange forskjellige teknikker, og kjempemye fint. Likte veldig godt gitaren og valentines-bildet jeg! Lykke til med nye kreasjoner i 2010,Berit ;-)

    SvarSlett
  3. WOW Berit....så mye flott!
    Min favoritt her er gitaren, den er bare helt råååå!
    Gleder meg til treff neste uke, ses da!!

    Klem

    SvarSlett
  4. Så masse flott du har laget i 2009!!! Gleder meg til å følge deg dette året også!! Venter i spenning:-)

    Klem Mette

    SvarSlett
  5. Så masse flott du laget i fjor!
    Blir spennende å se hva du kommer opp med i år.
    Godt nyttår til deg!

    SvarSlett
  6. Masse fint Berit!
    Gleder meg til å se hva du ispirerer oss med i 2010.

    SvarSlett
  7. Så masse herlige og kreative saker,Berit!!
    Digger gitaren din og det Love-bildet er bare nydelig!
    Ha en flotters onsdag,
    klemmer fra Maya :)

    SvarSlett