torsdag 27. august 2009

Nå er alt bra...

Desseverre har de siste ukene vært veldig så travle med andre ting enn papir, stempler og annet stæsj. Men jeg har lurt meg til å pulse litt i stedet for å vaske, støvsuge og alt hver dag;)
Her er et bryllupskort jeg lagde på bestilling, håper de ble fornøyde.
Jeg har brukt et mønsterark - husker jeg ikke helt feil er det fra prima. En bokside har lurt seg inn bak bildet, som jeg har printet ut fra nett. Blomsten er fra Ladybug and friends, og kan blant annet kjøpes på Papirgleder. Det samme er tekststemplet. Litt tyll gjør seg synes jeg. Ellers er det bling fra Prima og et par små søte sølvhjerter fra Unik.

Med voffsen er alt normalt igjen, alt går inn og ut som det skal! :) Akkurat nå ligger hun og koser seg ... i sofa'n ;)


Forrige uke kosa jeg med treff på Happy Hobby på torsdag og lørdag var Grethe og Ann Katrin selskap i barnehagen der Grethe jobber. Hege og Robbie var innom på besøk. Herlig voffs han Robbie! Håper du har mulighet til å være med en annen gang Hege!!!
Og joda, jeg fikk unna litt både den ene og den andre dagen, blant annet ble det 3 layouter på lørdag. De mangler den siste finpussen, før de kan legges ut.

Dagen i morra skal jeg vie til masse papir, rart med det som blir bestemt tidlig, ikke alltid det blir ferdig før i siste liten... Men det heter seg jo at noen jobber best under press.
Det har vært masse møter og flere blir det, både på dagtid og kveldstid, mange brikker som skal på plass! Men det SKAL gå!!

Vet Grethe og andre venter veldig på bilder fra lørdagsscrappekos - joda, de kommer nok i løpet av et par dager. (jeg trodde jo at pc'n min var død i begynnelsen av uka)- Forresten, utrolig hvor mye herlig stæsj vi har i koffertene - og de kan jo brukes til så mangt!!

Jeg har forresten endret måten dere kommenterer på her på bloggen min - håper det er enklere å legge igjen en kommentar nå! Det er jo alltid koselig å se hvem som stikker innom å leser og ser her!!

2 kommentarer:

  1. Nydelig kort, og nå håper jeg at jeg kan få kommentert litt framover (at det funker altså!)

    SvarSlett
  2. Hei, Berit!

    Nydelig kort. Liker virkelig denne stilen:)

    Har en award til deg!

    God helg.

    SvarSlett