fredag 14. august 2009

Gaveesker

Det er mange gaveesker du kan brette sjøl, men disse er fra Panduro.
Jeg har pyntet dem og ga dem bort forrige helg til tante Turid og onkel Hallstein.
De ble overrasket med bursdagsfest på hytta da de kom for å grille med barn, svigersønn og barnebarn! Hele 40 gjester fra 3 år til nærmere 80 var møtt opp for å hedre dem! Kjempekoselig ettermiddag!!! I tillegg til en overstått og en kommende 80 års dag kunne vi gi dem en hyllest for 55 år som gifte. De hadde bryllupsdag 07-08-09!




Og vi hadde med gaveesker til jubilantene - og ettersom jeg ikke kunne ringe for å spørre hva de ønsket seg, ble det konfekt i den ene esken. Sukkerfri sjokolade fra Gjøvik Sjokoladefabrikk. Som forøvrig er drevet av en fjern slektning av oss.

Og i onkels eske fant han et lite album med bilder fra garden dem har i Ulnes. Vi koste oss der en sommerdag og jeg knipset masse bilder kan man si. ;)
Jeg laget et tilsvarende album sommeren etter, og det var det nære på at han tok med seg.
Så dette lille albumet har mer eller mindre vært klart siden i februar. Men det manglet det lille ekstra og det kom på plass til forrige helg.
Stresset ikke med det, da innbydelsen kom og alt skulle være hemmelig!
I kveld er jeg glad for at det er helg et par dager. Her i huset trengs det rydding, vasking og kos!
Jeg har vært på planleggingdager med sfo, blitt røris-instruktør og blitt temmelig støl... Men røris var gøy og tviler ikke på at dette fenger ungene rundt om i kommunen. Gjøvik kommune har nå 80 røris-instruktører i sin stab!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar