lørdag 27. juni 2009

Sommerforkjølelse og glohett!

Dårlig kombinasjon dette her, men like fullt så har jeg klart det!
Jeg er tett i nesa, ullen i hode og hes som bare rakker'n. Gubben synes det er helt greit, er så stille i heimen nå visstnok...
I dag har jeg laget et kort på bestilling, håper bestemora til bestiller liker kortet.


Først et par bryllupskort som ble gitt til et brudepar forrige helg.


Konvoluttkort i enkel utførsel med kartong med mønster i, border fra en fiskars puncher, et hjerte kledd med sølvpapir samt noen små roseknopper fra prima. Stempel fra Norsk Stempelblad. Tyll til sløyfebånd.

Og så et fra brudens søster
bruden ga nemlig klar melding ut
helt klart bare hvitt og sølv var ønskelig!
Og det ble det!

Og så det bursdagskortet jeg laget i formiddag.

Prikkette bazzill, MajaDesignpapir, masse blomster, perlesnorer, halvperler og glitter!
Motivet er et vintagsbilde, skrevet ut på skissepapir(tegnepapir), og kuttet ut med spellbinders.
Gratulerer - teksten er rubons fra Norsk Stempelblad.



Innsiden - bursdagsstemplet er fra Papirloftet.


Og baksiden prydes med mitt nyeste personlige stempel!
Et veldig enkelt et - laget av Lisbet på Scrapmagasinet!
Jeg valgte et stempel uten ramme rundt - da står jeg jo
helt fritt når jeg skal velge form på det!!
Takk Gro - for at du satte meg på tanken!

Dette er et "flash-stempel" fra Scrapmagasinet!
Hun fikk i allefall testet ut denne typen stempler på
Mjøstreffet for 14 dager siden. :)


5 kommentarer:

  1. Hei Berit
    Så koselige kort og god bedring til deg.

    SvarSlett
  2. Så flotte kort du lager!
    Kjedelig å bli syk nå i sommervarmen. God bedring!

    SvarSlett
  3. God bedring, og fortsatt god sommer :-)
    En liten utfordring til deg på bloggen min...

    SvarSlett
  4. Superbe travail ... BRAVO!!
    A bientôt .Marie-Christine

    SvarSlett