fredag 12. juni 2009

Siste innspurt!

I dag er det absolutt siste innspurt før MJØSTREFFET starter i morra tidlig!
Og himmel o hav, det er litt som skal og må ordnes i dag! Lurer veldig på når jeg treffer hodeputa i kveld!

Ikke minst skal jeg pakke med meg litt saker sjøl --
-- synes jeg kjenner meg litt igjen på dette bildet her

Man tar ofte med seg langt mer enn man egentlig har plass til
- og bruker vi alt vi drar med å treff??? Eh......

Og så var det å få plass til alt i bilen.....


Jammen godt jeg har ei stasjonsvogn for meg sjøl....
Men jeg tror jammen den blir full i morra jeg!
Scrappesaker, stempelsaker, toalettsaker, klær, utstyr ellers
premier, kaker, og ikke minst meg... jeg tar jo litt plass jeg også :)

Og en ting er det jo å få med seg alt hjemmefra,
her kan jeg jo gå å putte inni bilen hele tida.
Men når jeg skal inn i treff lokalene er det tungvindt å fly mange turer!
Synes dere at dere ser meg...??


Nei - jeg må nok pakke i kasser slik at jeg lett kan bruke reisetralla mi
- utrolig kjekt å få alt på hjul!!

Ha en fin dag!!
Nå venter resten av min dag - !
Kakebakst, rydding, pakking, regninger, jobbing, kortmakeri, mat,
kjøring hit og dit, tur med voffs, gjesp, kos med voffs, sommerfugler for snuppa
som skal ligge borte i natt (første gang hos dem)
Men jeg kjenner på meg at denne helga blir BRA!!!
Så da er det verdt det!

Ha en fin dag!

4 kommentarer:

  1. Høres ut som helga kommer til å bli knallbra!
    Kos dere på treff!:D

    SvarSlett
  2. Hei Berit - innom for å takke for et supert treff - det var helt fantastisk. Gleder meg til neste!
    Klem fra B.

    SvarSlett
  3. Sååå misunnelig!!!!
    Skulle ønske jeg kunne dra på treff i helgen1
    Håper du koser deg masse1
    treffes vi i bergen til høsten?
    ha en fin helg :-)

    SvarSlett
  4. Artig innlegg med morsomme bilder :)

    SvarSlett