fredag 19. juni 2009

En rolig uke...

til tross for at jeg skulle levere noen kort denne uka også. Noen har ligget nesten klare i flere uker, andre har blitt til sånn over natta. Men på onsdag fikk jeg til en kosedag på Happy Hobby.
Takk for inspirasjon og koselig samvær, Mona, Heidi og Trine!! Alltid kos å være sammen med flere når man vil være kreativ!! Håper du koser deg i sydens varme nå, Mona!

Forrige helg var det jo Mjøstreff - og
TUSEN TAKK til alle flotte stempel- og scrappedamer
som var med på å gjøre helga vår helt perfekt!!!
Som dere ser - det ble scrappet på treff
vel.. jeg fikk til en hel 9x9 layout i løpet av begge dagene!

Det her er bare til illustrasjon, denne tilhører Sosa


I morres hadde vi jammen meg besøk i hagen, og jeg fikk slettet et bilde på kamera for å knipse dette gjennom stuevinduet. Kan si det slik, ved siden av meg hadde jeg en knurrende hund... Skulle nok svært gjerne hilst på denne gjesten....som forøvrig var temmelig forrvirret så det ut som. Den forsvant samme vei som den kom tror jeg. Opp i krattet og vekk med'n!


Kortene som har blitt til denne uka vil jeg ikke viste før etter helga, og faktisk har noen flytt ut av huset uten å bli fotografert også. Sånn er det når tiden er knapp!
GOD HELG!!
Jeg skal lure meg til et scrappetreff i helga også jeg, om dog bare 1 dag!!
Gleder meg til å treffe ROSA jinter denne gangen!!

Og så var det andre plikter som roper på meg den andre helgedagen, litt av hvert denne fruen hadde glemt å få ferdig gitt....


2 kommentarer:

  1. Sikkert koselig å treffes for å scrappe, men veit jo at det kanskje ikkje er så mykje ein kan få gjort då. Men, men det er kanskje ikkje det viktigste heller.
    SÅ kjekt med eit sånt flott dyr i hagen!! Tidligare hadde vi ikkje hjort her rundt huset, men no har dei begynt å komme... så eg berre venter på at eg skal få knipsa dei ein gong ;)
    Ha ei forsatt fin helg!!

    SvarSlett
  2. Scrappetreff er morsomt, da, man blir litt ekstra inspirert.
    Så kult med besøk i hagen av nysgjerrige dyr. Vi har ikke så store dyr akkurat her, eller jo, vi har elg, men de går ikke så nær folk.
    Ha en fortsatt koselig helg.:D

    SvarSlett