onsdag 22. juni 2011

Toyrek-konkurranse del 2

Jeg var som nevnt temmelig spent på utfallet 
av en konkurranse i et tidligere innlegg.

I går fikk jeg en telefon mens jeg var på butikken
og den var slettes ikke dum!

Vi vant 1. premien!!!!!!
En 42" flatskjermtv 

- gjett om det blir filmfest på sfo etter sommerferien

Det var visst et av bildene som stakk seg ut i mengden
det og de andre finner du her
Så da de andre kollegaene mine begynte 
å snakke om konkurransen, da vi var samlet hos sjefen i går , 
var jeg veldig konsentert om maten og tok en hvit løgn.
Jeg hadde nemlig pakket inn et bilde av en tv
- hvor skjermen hadde en tekst om premien
Det kom fram litt senere på kvelden

(blogger lar meg ikke legge inn bilder akkurat nå)

3 kommentarer:

  1. Å så fint Gratulerer da med ny "filmskjerm",artig att dere vant..

    SvarSlett
  2. Gratulerer, så gøy da Berit! Kos dere med TV-premien :-)

    SvarSlett
  3. Så gøy, Berit! Gratulerer så mye med seieren.

    SvarSlett