fredag 26. mars 2010

Vinneren ble nr. 3

De siste 2 ukene har det vært tegnekonkurranse på SFO - og i går var det trekning av vinnere.
2 vinnere ble trekt ut - de skulle få hver sin ♥sjokoladeeske - pyntet av meg.

Her er den ene - den andre ligner veldig - men er en orginal eske.


Siden den orginale gikk litt i oppløsning da jeg malte den
lagde jeg en "skuff" som passet og et "skall" (akkurat som en fyrstikkeske)

Jeg har brukt et stempeltrykk fra Ladybugandfriends.com, fargelagt med promakers,
et par fjær, blomster og en halvperle. Håndtak og diecuts fra Kort & Godt.
Alle tegningene hadde fått nrlapper av jentene vi har på utplassering
og de trekte hver sin vinner også. En fra 1. & 2. trinn og en fra 3. & 4. trinn
Merkelignok ble det nr. 3 i begge klassene som vant!
Vinner av den minste klassen var ikke tilstede,
men det var  vinneren i den store!!
Min egen Amalie!!
Så for en gang skyld har jeg noe jeg har laget hjemme!!

------

Og nå har jeg påskeferie!!
Planen er å rydde, kose meg med papir, samt venner og familie.
Kanskje egner jeg meg best til det siste.
Et par armer til besvær kan man si...

1 kommentar:

  1. Så fin esken din var, Berit! Morsomt at Amalie vant da!!!

    Ønsker deg og dine en riktig god påske, og god bedring med armene dine!!!


    Kyllingkos fra Hege

    SvarSlett