fredag 19. mars 2010

Litt kort igjen


Snuppa fikk til slutt et kort fra mamma'n sin ho å.
Det er litt sånn her i huset som med barna til skomaker'...

♥♥♥


Et posekort som ble til på en liten halvtime fredag ettermiddag.
Jeg var vel ikke helt fornøyd - men ho som henta det og ho som fikk det var visst det!
Og det er jo det som teller - er det ikke??

Bilde fra nett, swirl fra papirgleder.no, BESTEVENNER fra spigseth,
og litt blomster fra kassa mi. En liten bit blonde ble det også.

♥♥♥


Jeg lagde et vennskapskort til etterpå
- men tror jammen posekortet ble bra likevel jeg... :P

Stempel fra Happy Hobby, fargelagt med promakers, hjertevenn fra et ark av V. Spigseth
og en blomst og litt glitter


Nå er det praktisk talt helg!!
I allefall er det FREDAG!!!!
Og jeg skal bare rydde litt i heimen,
være noen timer på sfo - hvor det er påskepynt på høyt plan!
Og så skal jeg hjem til en middag gubben lager mens jeg er på jobb..
... lever iallefall i det håpet!!!

GOD HELG!!!!


5 kommentarer:

  1. Typisk det med skomakerens barn ja... Flotte kort du har laget, og det posekortet var jo aldeles nydelig spør du meg! Ha ei koslig helg :-)

    SvarSlett
  2. Bare innom for å ønske deg ei flott helg jeg Berit. Fredager er herlige!

    SvarSlett
  3. Hmmm, hvorfor i all verden var du ikke fornøyd med posekortet ditt da?? Jeg synes det var helt nydelig, jeg!!!
    Dessuten er det bedre med et kort litt sent, enn ingen kort i det hele tatt!!!

    Ønsker deg ei riktig fin helg, Berit!!!

    Klem Hege

    SvarSlett
  4. Wow, her var det masse flotte kort!! Posekortet ble min favoritt:-)
    Ha ei fin uke Berit!
    Klem Mette

    SvarSlett
  5. Jeg er helt enig med de andre her, posekortet ble nyyyydelig!!! Har du all grunn til å være fornøyd med.
    Ha en strålende uke
    Klem

    SvarSlett