fredag 6. februar 2009

Valentine's day er rett rundt hjørnet!

Kreative sider finner du masse inspirasjon til hva du kan overraske den du er glad i med, om det er en kjæreste, en go' venn eller venninne - spiller vel egentlig ikke noen rolle - så lenge du forteller andre at de betyr noe helt spesielt for deg ;)

Jeg har laget et bilde i år - jeg fant et tilsvarende ute i den store webverden - og måtte bare lage et sånn sjøl også ;)


Nærbilde av selve hjertet - som er laget av et ukjent antall retroflower i forskjellige størrelser, i papir fra 3ndypapir i all hovedsak. Alle blomstene fikk til slutt en liten bling i midten. Bakgrunnen er også et papir fra 3ndypapir. Litt mer om hvordan jeg har laget det finner du i artikkelen på Papirgleder.

Her får du en liten aning om hvordan jeg har "stuet sammen" blomstene - gluedots var utmerket å feste de med. Samt å ha en god pinsett til å sette de på plass med.
GOD HELG!!!

4 kommentarer:

  1. WOW så stilig!! Imponerende Berit!!

    SvarSlett
  2. Det hjertet var jo bare sååååå nydelig Berit!!!!!
    Hmmm...må nok snike meg ned ved siden av deg på neste treff ;)

    SvarSlett
  3. Wow! Utrolig lekkert alså! Ser ut som mye jobb med det hjertet, ja!

    SvarSlett
  4. Det hjertet var jo kjempestilig!

    SvarSlett