tirsdag 29. desember 2015

.. litt livstegn fra meg. .


Ting tar tid.. 
og i kombinasjon med så mangt annet
 har det ikke blitt no blogging denne høsten
(inkl. mangel på vettug pc)

Det har vært opp og nedturer hånd i hånd
Gode opplevelser og grå dager mellom









 Kreative krumspring
 - men ikke så mye som før om åra
Høstfest i 4H  - årsmøte og gjennvalg

Julemarkedshelg på Stokke.

Kaldt men kler man seg går det også!
Og så er det jo så gøy! 





The Main Level konsert -jeg fikk lov å følge de til og fra Oslo.
Hanne Krogh og 3 tenorer 
-  jeg vant billetter for 2 fra Ordentlig Radio
For en service - telefonnr til Hanne Kroghs mann -
og inngang før betalende gjester!
Resultat - 2. benk og orkesterplass! 
Takk Wenche for at du ble med! 

Blitt endel silikonformer fra Kina her i huset.... 

Så kom jula - og den har vært veldig rolig..

Snart nytt år - og i år kommer det ikke noen 10 på topp liste fra meg.


Godt nytt år!

Det er et spennende år framfor oss 
En del endringer blir det - frøkna avslutter grunnskolen til våren!
og vi er spente på hva det blir til høsten! 


2 kommentarer:

  1. Hei. Koselig med en oppsummering av noe
    av det du har drevet med. Forstår nesten ikke
    hvor dagene blir av. Vi rakk ikke innom andre
    julemesser i år enn de to på Hov og Dokka.
    Fikk kjøpt litt julekaker for det har jeg ikke
    hatt overskudd til å bake selv i år. I tillegg
    har jeg funnet ut at jeg spiser mindre da, må jo
    spare litt på de. Visst en baker selv må en
    nesten spise mye for å slippe å kaste de, hehe.
    Så noen fordeler er det. Og når jeg kjøper av
    folk jeg kjenner syns jeg det er helt greit.
    Ønsker deg gode romjulsdager og et godt nytt år :)

    SvarSlett
  2. Koselig å lese en oppsummering av året,du får komme sterkere tilbake i 2016 da ser du..

    GODT NYTT ÅR TIL DEG OG DINE

    SvarSlett