søndag 20. september 2015

Konfirmasjon tar tid

...masse forberedelser og noe stress.
Men alt var verdt det :)
Frøkna var super fornøyd med dagen sin!

I dag leverte jeg mitt siste konfirmasjonskort i år.
Dette kortet fikk et personlig bilde.
Skoene tilhører mottager og giveren.
Og ble tatt i en karusell så sentralt som i går.   Bildet er redigert i en applikasjon fra Rhonna.
Teksten er satt på i photoscape.

Papirene er fra Studiolight.

......blogget fra min Sony. Pc'n har ikke helt bestemt seg for om den er syk eller død...

Ha en fin uke!


1 kommentar:

  1. Ja det har vært stiller herfra lenge nå syns jeg.
    Men jeg har visst ikek vært innom på de siste
    innleggene dine "okke som" Er det ikek så de sier her.
    Har blitt mindre tid på bloggen på meg også.
    Er så mange ting å bruke tida på.
    Ja vi får se om det passer å ta en julemesserunde
    i år også. Er jo skikkelig kos det da.
    Kjedelig med dataproblemer. Jeg prøvde også
    å blogge litt med tlf, men ga det fort opp.
    Passet ikke meg.
    Lykke til med forberedelsene og ha en fortsatt god høst :)

    SvarSlett