onsdag 22. august 2012

Til Dåpsbarnet


Det er noen ganger man ikke helt vet hvordan man skal gjøre som man alltid gjør eller om man skal se etter andre løsninger på oppsett av kort.
Denne gangen falt jeg for å bruke en skisse.
Skissen fant jeg i en utfordringsblogg jeg titter innom - men aldri lager noe til... ;)
I arkivet fant jeg denne skissa 
(Den er fra  juli i år)



Jeg har brukt bazzill, et 2sidig lysblått mønsterark (ukjent produsent) motivet er fra Magnolia, bokstavene fra Pion, roser fra Kort & Godt. Blader og granbar er fra MS-puncher. Jeg har brukt distress til å fargesette motivet.

4 kommentarer:

  1. Tja... Det var vel kanskje ikke det dummeste rådet, Berit!!?? For dette funka kjempebra!!!! Elsker kortet ditt!!!!!!!!

    Ses i kveld?

    Klem, Hege:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi sees i kveld, Hege!!
      Trenger sårt no påfyll av papirglede i kveld!

      Slett
  2. Hei.
    Flinke du er Berit.
    Du har virkeligt vært kreativ.Går litt trått her i
    Stavanger.
    Men håpe på bedre dager.
    Lykke til.
    Hilsen Elin

    SvarSlett