lørdag 18. august 2012

Bursdagsscrapping


Hipp hurra for Kristine og Rita som har bursdag i dag!!!
(og alle andre som føler at jeg har glemt dem...)

I går var jeg med i bursdagsselskapet til Kristine,
vi hadde en liten scrappestasjon
hvor gjestene fikk lage hvert sitt bokmerke.

Før jeg gikk lekte jeg litt med de nye 
fargesprayene mine...

 hihi... sånn ble armen min ... hansker er for pyser!!!
og neglene har fortsatt rosa "neglelakk" 
Joda.. jeg har dusjet og vasket meg *ørten ganger....*
Men.. jeg ser den .. at hansker er meget hendig å bruke også,

særlig for dem som har jobber hvor slike hender ikke er særlig velkomment! 

Noen glimt fra scrappebordet

Alle jentene koste seg...
og gutta... noen ville, men siden de andre ikke ville.... 
akkurat som forventet!

Go' lørdag!

2 kommentarer:

  1. Meg har du ikke glemt ihvertfall, takk for koslig besøk i dag :-)Og den fargen slites av etterhvert Berit, og gøy var det sikkert...

    SvarSlett
  2. Flotte tager, Berit!!! Og så fikk jeg bekreftet at jeg er en pyse... Jeg bruker hansker når jeg kliner og klæsjer (det tar seg nemlig ikke pent ut å komme til jobben min med slike hender og armer du viser frem... Så da får jeg bare være pyse...)

    En riktig god helg til deg og dine!

    Klem, Hege:)

    SvarSlett