tirsdag 2. august 2011

Oppbevaring...

... det blir vi jo flinke på vi som driver med papirhobby og annet smådill...

For litt siden kom jeg over denne bloggen

her har jeg funnet en del smarte løsninger ved å kikke på bildene og bloggene
 som jeg skal bruke på det nye arbeidsrommet mitt
 Det er bare det ..
... at det kommer stadig noe i veien for 
å begynne å rydde på loftet.
I dag er det for varmt...

Det fine med denne bloggen er jo at mannen her i huset
skjønner at jeg ikke har så mye likevel :)
En av disse høydene ligger i bilen...
tror den må mellomlande i garasjen før
jeg får ryddet loftet...

Muligens er de andre høydene fortsatt til salgs.
Ta kontakt med Hobbykroken Fagernes på facebook
og hør etter om du ønsker deg en slik hylle til papiret ditt.


Snart kommer det no' papirsaker i bloggen også :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar