tirsdag 5. april 2011

Overraskelser til den ene og den andre

 Idag har Marthe feiret bursdag
Jeg hadde lyst til å overraske henne med en hilsen
og dermed laget jeg et posekort til henne.


 Ja, igjen ble det en Magnolia på :)

 Gratulerer med dagen Marthe!!
Og lykke til videre!

Klem

En liten detalj fra posen



------------------------------ ♥ ------------------------------

 Da jeg kom hjem fra "turbotirsdagen" min
fikk jeg meg en
gledelig overraskelse
da jeg sjekket mailen.
Der hadde det tikket inn
noen kommentarer fra bloggen, 
og vips ble kvelden veldig så bra!

Og det takket være denne
 
Det var dette kortet jeg vant med.
Så nå plukker jeg ut noen gevinster 
og gleder meg til å bruke dem!

♥♥♥♥♥

10 kommentarer:

  1. Gratulerer, så morsomt det må være å vinne sånn.
    Gossint kort:-D

    SvarSlett
  2. Nydelig posekort i reneste "Hanne-stil" :-) Og gratulerer så masse med å vinne med det flotte bamse-kortet ditt. Sånne overraskelser er jo til å juble av, trallala :-)

    SvarSlett
  3. Gratulerer så masse med vel fortjent seier! Det var morsomt å se/lese. Du er vinneren "over all"!

    SvarSlett
  4. Kjempefint kort, og gratulerer så mye med seieren!!

    Ha en kreativ og fin uke, klem!

    (forresten, kaka ble good!! ;-) )

    SvarSlett
  5. Rålekkert posekort dette:-))

    SvarSlett
  6. Gratulerer, det er alltid morsomt å vinne. :)
    Og nydelig posekort.

    SvarSlett
  7. Her var det blitt laget mange flotte kort siden jeg var innom sist. I huset her var det et rom med Biritapet da vi flyttet inn. Det måtte bli barenrom, og etter noen år var den ikke så fin lenger. Katten syns også den var kjempefin å kvesse klørne på. Så vi kastet en del meter med birirtapet ja. Tror kanskje det står litt på loftet enda som ikke er brukt. Ikke dumt å bruke det på kort.
    Ja det er nesten så jeg tror jeg er hjemme på Jæren i dag. Fryktelig vind. Vi får prøve å klore oss fast så vi ikke blåser på fjorden her nede. Sikkert ikke noe bedre i høyden.
    Ha en herlig helg.
    Og lykke til i trekningen i kveld :)

    SvarSlett
  8. Heisann!
    Gratulerer så mye!! Du lager fantastiske kort - masse inspirasjon å hente her :-)

    Tusen takk for hilsnen hos meg i forbindelse med lillesøsters ankomst!! Vi koser oss masse :-)

    Ønsker deg en fin helg! Klem fra Livy

    SvarSlett
  9. Tusen hjertelig takk! Det var nydelig <3

    SvarSlett
  10. Takk for at du er med på vår PåskeCandy! Og for noen flotte ting du lager - herlig kort! God Påske!

    SvarSlett