søndag 24. april 2011

En deilig påsketur er over!

Og turen gikk fint begge veier! 
Vi har vært sørover denne påsken,
Drøbak ligger jo sør for Gjøvik.
 Langfredag gikk vi lang tur - deilig!!!

Og i går var vi ute på Ski.
Jeg snopet litt på Minnehjørnet 
før jeg gikk siste delen av veien med voffs.

I dag tok frøken snupp og jeg en tur til badeparken og området rundt
for å lufte kamera og så klart for å fotografere frøkna, 
som velvillig ♥ stilte opp som modell.
Det er det lenge siden sist skjedde!
Det ble "bare" 200 bilder - og en del blinkskudd!
♥♥♥

Det andre påske proskjektet mitt er ikke helt klart for fotografering,
men jeg har minst 450 meter mindre garn liggende :)

♥♥♥

Nå skal vi bare kose oss litt før vi kryper opp i egne senger!
Det er jo det som er så deilig ved å være borte, 
at det er så deilig å komme hjem!

Trampolina er montert og vi håper på en flott dag i morgen også!

Fortsatt god påske!

1 kommentar: