lørdag 3. oktober 2009

Et skred med kort..

.... er langt bedre enn snøskred...
Og når man har bunker av restepapir er det kjekt å få brukt noe av det også noen ganger.
Jeg har sortert dem etter farger, og har tatt for meg en farge om gangen. Foreløpig har jeg blitt kvitt en god del blått, men synes det... ?


Dette er årets første julekort, laget med diverse rester.
Stempeltrykk fra Magnolia. Blomster fra panduro
----♥----

Høner er flotte dyr! Iallefall de som ikke klukker for mye :)
Vet ikke helt hvor jeg har stempeltrykket fra, men igjen er det blå rester.
Samt et teksttrykk fra Norsk Stempelblad, som jeg har fått av Eli.
Tusen takk passet meg perfekt!

----♥----

Dilla på lilla - ja det også!
Masse blomster fra ulike steder.
Papiret vet jeg er fra Kaiserkraft - og er helt nydelig!!!

----♥----

Et høstlig kort til et søskenbarn med bursdag i disse dager.
Stempeltrykket er fargelagt med MCP og har fått påtegnet søm
En bit fra en papirpose, en liten rest med punchet kant, samt litt oransje papir.
Samt blomster og blader fra QK
Teksten er fra Scrapmagasinet
----♥----



Et veldig enkelt kort egentlig...
De blå panelene er diverse felt på dette arket.
Motivet er et av de nye flotte som Ladybug and friends kommer med rett rundt hjørnet.
Og så ble det visst "litt" søm her gitt..

----♥----


Barn blir stadig født og ofte blir dem døpt også.
Så dåpskort kan være lurt å ha på lur.
Igjen noen blå rester, samt et trykk fra ????
(ønsker meg flere!!!!)
Blomster fra panduro og små brads som er kjøpt på Hobbyhimmelen
Teksten er fra Stempelgleder

----♥----
Og til slutt et bryllupskort.
Teksten er fra Ladybug and friends.
Motivet har jeg kjøpt hos Papirgleder - men husker ikke leverandøren i farten.



GOD HELG!!!!!

10 kommentarer:

  1. Heihei.Nydelige kort,selger du å eller?Da kan det absolutt være av interresse!!Ha enflott lørdag!klem

    SvarSlett
  2. Hei Berit!

    Her var det masse lekkert å hvile øynene på!!!
    Mange heldige som kan vente seg en hilsen fra deg i nærmeste framtid nå..
    Ønsker deg en fin søndag!

    Klem Hege.

    SvarSlett
  3. Heihei!
    Jøss, her var det mye fint :)
    Her tar jeg garantert en titt innom igjen :) veldig glad jeg fant linken din :) takk for titten så langt!!

    SvarSlett
  4. Masse flott hos deg Berit. Lenge siden jeg har tittet innom..
    Håper alt er bra med deg. Nyt livet, det kommer ikke i reprise:-)

    Klemmer Maria:-)

    SvarSlett
  5. Alvorsord: Du må da snart begynne å selge korta dine på nettet! De er jo rålekre! Tenk over det :) Ha en fin søndag, Berit!

    SvarSlett
  6. Hei
    Her synes jeg det var masse flotte ting :-)så jeg legger meg til som følger på bloggen din!!

    SvarSlett
  7. For noen utrolig flotte kort!!!!

    Ønsker deg en GOD HELG!! Klem fra Livy

    SvarSlett
  8. Kjempefine kort !!!

    God helg!

    SvarSlett
  9. Hei Berit!
    Så mange koselige kort du har laget.
    Fine motiver med flotte detaljer og farger.

    SvarSlett
  10. her var der mange flotte kort.du er flink som klarer å bruke restene dine opp på kortene,:)

    SvarSlett