mandag 19. oktober 2009

En perfekt helg er forbi

Helga startet med en herlig hyttetur. Masse latter!!! Lørdag var vi på Beatelsfestival i Beitohallen - helt supert!!!!! Og jeg må bare innrømme at jeg ble overveldet over musikken, opplevelsen av den og ikke minst av Lyskapellet på Beitostølen helsesportsenter!
Sukk-- der er det vakkert gitt.

Her er kapellet fra utsiden - med glassmaleriet midt i mot.
Et vakkert stykke kunst - hele bygget! ♥ ♥ ♥

Her er det et utsnitt fra glassmaleriet - et hjerte som gløder når sola skinner gjennom det!



Et litt større utsnitt av glassmaleriet og hjertet.


Og her ser dere toppen av glassmaleriet, samt bjelkene i taket og lysekronen.

Ønsker du å se flere bilder fra Lyskapellet eller lese mer om det?
Her er hjemmesiden til Lyskapellet

Jeg har mange bilder fra kapellet ikke mindre enn 111 stykker!
Så ja.. jeg må nok finne litt papir og lage et lite minnealbum til meg sjøl.
For dette var en vakker opplevelse fra ende til annen!! ♥
Det var nemlig en nydelig konsert mens jeg var der!

Helga avsluttet jeg med en god samtale med en god og nær venn!
Takk for de gode rådene du ga!!!
Og som du vet kjære du.. - jeg setter utrolig pris på dem!!
Takk for at du er min gode venn og for at jeg får være din!
Lykke til videre på ferden her i livet - husk året 2009 er ditt,
bare du bruker de mulighetene som kommer!!!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar