torsdag 7. mai 2009

Sukkersøtt #38

Det ble et "bevinget kort" ut av det her konvoluttkortet til en konfirmant og dermed passer det å brukde det i ukas utfordring på Sukkersøtt. Vingene lå å lurte i bakhodet når det ble laget til.



Jeg har brukt lilla kartong (ligner på bazzill - men heter noe annet...) og en bit papir fra patternscape som jeg kjøpte på messa i mars.

Ellers har jeg brukt bling og en epleblomst fra ikea.
De lilla rosene har jeg farget sjøl, og påført litt glitter og hvitmaling.
Tekststemplet på forsiden er fra Papirgleder.no
Alle ovalene har jeg brukt Spellbinders til å lage -
og så har de fått en lett behandling med distress - vintage photo i kantene.
De grønne bladene er fra QK.

Og rett under ovalen på framsida - ligger denne :

Dette tekststemplet burde så absolutt ha følge av en sommerfugl. Min er en sølvfarget sommerfugl som jeg har klippet vekk hempa bak, og i stedet limt fast med 3D puter.
Og hvor var nå dette stemplet fra??

5 kommentarer:

  1. Nydelige kort i en lekker lilla farge.

    SvarSlett
  2. Nyydelige farger og lekre detaljer,Berit!!
    Klemmer fra Maya :)

    SvarSlett
  3. Lekkert!!!!
    Er inne å leter febrilsk etter noe å fylle på 2 kort med ;-)
    Travel helg, men håper på en koselig dag på søndag. Må jo ærlig talt si at jeg ser frem til at tåttillene mine ligger pent henslengt på bordet søndagskvelden :-)

    Koseklemmer fra kroken

    SvarSlett
  4. Lekkert Berit!!!
    Ønsker deg og dine en flott helg. Håper vi treffes snart.
    Klem

    SvarSlett