søndag 31. mai 2009

Snublefot melder om varm pinse

Ja.... snublefot ja... det er meg det! Jeg skulle bare ut en tur med voffs i går kveld før Scrappesmurfen skulle komme på besøk. Og mens jeg snakket med henne på telefonen tråkket jeg skikkelig over! Ups! Der satt jeg med skrubbsår på begge knærne, og en ankel kulerund!!
Kan si det slik, i dag har jeg tatt det VELDIG med ro!! Ligget på sofa'n og døsa, ligget ute litt også. Men nei, det har ikke blitt særlig med papirkos i dag. Men det ble det i går kveld!! Kjempekos å ha noen å scrappe med hjemme i egen stue!!

Dette kortet ble til onsdag kveld, og ble gitt bort til Mimmim på torsdag. Da var det hennes dag, og hadde jeg visst at hun ikke var på jobb skulle nok A fått vært med å overlevert det. Hun skrev flotte fine bokstaver pent på linje inni kortet på morrakvisten!


Nå sitter jeg her med foten på en stol og gjør fortsatt svært lite! Vel.. jeg gomler salte sild og snart skal jeg ha meg en real porsjon med salat. Salat, kylling, fetaost og godt brød! NAM!! Skikkelig sommermat!!

1 kommentar:

  1. Ja..jeg skjønte ikke hvordan jeg skulle legge inn kommentar her så godt å få det i forklart.

    Tusen takk for hyggelig melding i bloggen og for at kortet mitt ble plukket ut på papirgleder. Det er alltid topp med hederlig omtale og å bli trukket frem slik :)

    Det med overtråkk er sabla vondt...og så innmarig fort gjort...misunner deg ikke den ankelen din nå. God bedring til deg i varmen.

    Varm klem sørfra :D

    SvarSlett