fredag 21. november 2014

Snart julemarked...




og siden det ikke har vært papirhobbyen
jeg har holdt mest på med dette året 
 - ja så blir det litt sånn 
"noen jobber utrolig godt under press" - jobbing :) 


Men ja.. det er alltid kaos før man 
er helt klar ..  
Skal bare ditt .. og skal bare datt..

Og .. hvorfor får man så mye 
ideer i siste liten???


Men i kveld var jeg nede i låven hvor markedet 
skal være - og satte på plass bord og vegger



I morgen skal det fylles opp - 
Litt av hvert kan man si 

Men håper å rekke å ta en del bilder når alt er på plass..
Nå er det meste pakket ned

... skal bare .. det og det .. og så kanskje det.. 
og så må jeg vel sove litt også :) 

OG er DU i nærheten 
av Stokke Nedre -  en av Mjøsgårdene
(i nærheten av Sveastranda Camping mellom Gjøvik og Biri )
stikk innom på julemarkedet da vel ! 
Lørdag og Søndag kl. 12- 17

MASSE flotte ting :) 
Jeg er forøvrig forelsket i betong :) 
Disse produktene er laget av "Mitt liv i støypen" / Camilla Rikoll
I'm in lve


Ha en flott helg! 

1 kommentar:

  1. Ja det står på min. Skal gjøre liste i dag.
    Er bare så mange steder jeg skulle vært innom i dag så jeg
    håper jeg rekker over alt.
    Lykke til å ha en god dag :)

    SvarSlett