fredag 3. oktober 2014

Høstferien 2014

Snart er høst ferien forbi 
Men den har vært trivli`

Første del av ferien var vi i Valdres


Et par netter på lånt hytte
Jentene var ute på tur i blesten på søndag 
og etterpå tok alle en tur til mimmim og moffaff sin hytte. 
Koselig å hilse på Bente og Stig Morten og gutta boys! 

Tirsdag feiret jeg litt bursdag
stille og rolig !


Onsdag var det Lillehammer
først sykehusbesøk - en samtale med kirurg for min del 
De andre hadde nok tenkt å ta Lysgårdsbakken uten meg,
men nei det finner jeg meg ikke i -- :)
Så jeg ble med - opp nesten alle trappetrinnene 
og nesten alle ned igjen! 
Var langt mindre ekkel å gå enn Vikersundbakken ja! 

Koselig med middag på peppes og litt shopping ble det visst å .


Nå i helga tar jeg "hælve hobbyrommet" med meg til Eina
høstens Totentreff går av stablen!!

Gleder meg -- sjøl om jeg er usikker på 
den kreative formen!!!

God hælj! !


1 kommentar:

  1. Heisan.
    Blir en supplering til den siden jeg ellers bruker. http://tekstendumangler.blogspot.no

    SvarSlett