onsdag 14. mai 2014

Bordkort til konfirmasjon


♦♦♦

Datteren til barndomsvenninnen min 
ble konfirmert lørdag 3. mai
 - og jeg hadde lova at jeg skulle lage 
bordkort. Det var ikke så mange, og det var jo greit 
siden jeg hadde ca 1 uke på meg :)

 Dette er hva jeg fikk se av farger og mønster
- her var det mange sirkler! 


Dermed ble det enda en sirkel! 

En rosett 
- sånn som gis i premie 
blant annet i ridekonkurranser
Passet konfirmanten 
som er en god rytter.
På baksiden var det en hyggelig hilsen til gjesten fra konfirmanten.




Og jeg fikk også et bilde av hele bordet


Jeg vet du hadde en hyggelig dag Kamilla! 

♦♦♦

5 kommentarer:

  1. Et flott bord, og nydelige bordkort.
    Koselig med en minneboks.
    Kjempefin den også.
    Og det kortet til 70 års jubilanten var jo nydelig.
    Snart helg igjen. 17.mai helg.
    Ha ei herlig helg og en flott feiring :)

    SvarSlett
  2. Riktig så lekkert og så passende til ei hestejente.

    SvarSlett
  3. Passet jo perfekt! :)
    God helg!

    SvarSlett
  4. morsomt med ny type bordkort, passet veldig bra. Hærlig å se annet enn rosa til jente-konfirmant :-)

    SvarSlett