søndag 24. november 2013

Et glimt




... fra årets hyggelige julemarked 
på gården Stokke Nedre, 
som ligger fint til mellom riksvei 4 og Mjøsa
 litt nord for Gjøvik -- og litt sør for Mjøsbrua. 

Åpent også i dag -- fra kl. 11 - 16

Her er mye fint å finne!!!! 
Julegaver og julevarer.. 
eller bare en ting til deg sjøl  :)

Et glimt av vareutvalget



Og et glimt fra min stand



Gamle låver er ikke isolerte,
men du så koselig ramme rundt 
et julemarked!

Og i hovedhuset er det kafe 
med grøt, pepperkaker og gløgg!!

Så skal jeg komme tilbake med bilder av 
alle forberedelsene mine om noen dager..

Tror jeg trenger en liten pause fra loftet nå  :)


Ha en fin dag!


1 kommentar:

  1. Håper det gikk bra på messa i dag.
    Blir ikke noe salg for meg i år. Har ikke sydd noe dette
    siste året. Har brukt alt for mye tid på lopps.
    Men får se om det ikke blir litt annerledes neste år.
    Ønsker deg ei riktig og ny uke :)

    SvarSlett