fredag 10. august 2012

Vesker


Så var det min tur til å inspirere litt
hos Papirpikenes Verden.

I butikken har Papirpikene en stor kuttemaskin
og store spellbinders dies,
de er helt gratis å låne mot at du kjøper papiret der.

Og jeg har lagd en stor veske ut av de diesene

Her har jeg stanset ut papir og kartong
av de 3 største diesene

Jeg har brukt Bazzills og Maja Design papir
til denne vesken
Rosene er snurreroser av mønsterpapiret,
og i midten av hver av dem en perle fra håndtaket.

Hanken er laget av ståltråd 
hvor jeg har snurret og limt fast en perlesnor 
jeg har kjøpt på hos blomsterbutikken her.


Jeg har også laget en liten veske av
tilsvarende Spellbinders dies i "normal størrelse"


Her har jeg brukt de 2 største diesene i settet,
samt den aller minste til "lås"

Til selve veska har jeg laget en liten eske 
etter dette prinsippet

De hvite stripene er brettekantene
Tegningen er IKKE målsatt - 
den er kun for å illustrere måten å lage den på



Hanken på denne vesken er laget av en remse kartong
hvor jeg punchet kantene - og så klipte vekk noe av den.
Innvendig og utvendig fikk den en stripe med mønsterpapir.

Mønsterpapir fra PION

God helg!!!

5 kommentarer:

  1. Så flott det blir.
    Nydelige vesker.
    Er nok ikke lett å få til uten disse kutterene.
    Ønsker deg ei herlig helg :)

    SvarSlett
  2. Så fine de var :)
    god helg

    SvarSlett
  3. 2 fine vesker, og et fint bidrag til Papirpikene:)
    Ønsker deg en strålende helg:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlett
  4. Kjempeflotte vesker! Sånne må jeg prøve å få laget! :)

    SvarSlett
  5. Har visst sagt det før.. men det er kjempefine vesker du har designet! Skikkelig kule jentegaver også disse!

    SvarSlett