søndag 3. juni 2012

Mine skatter


I dag åpner utstillingen i Åttekanten på Eiktunet!
I år er temaet Scrapbooking
Og det er Marianne, Rita, Hilde, Anne Linn, Mette og jeg som stiller ut 
kort, bleiekaker, albumsider, esker og alt hva vi finner på.

Litt mangler åpningsdagen
jeg rak ikke mer....


Men forrige helg rakk jeg å gjøre ferdig denne før vi dro i konfirmasjon


Det ble en "skoeske" som jeg kledde med avispapir og gesso,
Og diverse pynt 
De lilla rosene har jeg sprayet med distress reinkers for å få 
lilla blomster, litt hvitt på tuppene.

Alt hva jeg har brukt - minus charms 
har jeg kjøpt på Papirpikene 





God søndag!
Er du i nærheten av Gjøvik?
Det er Naturens dag på Eiktunet i dag
kl. 11 - 15.
Og så finner du meg i Åttekanten


..... og så har vi visst noe å feire når jeg kommer meg hjem ;)


4 kommentarer:

  1. Så flott eske du har laget, Berit! Ha fortsatt en god helg!

    SvarSlett
  2. Du har gjort en kjempejobb med den utstillinga Berit, og jeg har sååå dårlig samvittighet for at jeg skulle laget/gjort mye mere, men dessverre har ikke døgnet mer enn 24 timer, og du vet at her brukes tilogmed natta til papirprosjekter innimellom!!! Gleder meg til å oppom Eiktunet å titte. I dag måtte jeg på STS-avreisemøte i Oslo sammen med Hannemi :-)

    SvarSlett
  3. Du er virkelig en primus motor, Berit! For en ståpå-vilje!!! Skal nok ta meg en tur og se på utstillingen deres, og jeg beklager at jeg måtte trekke meg! Min tid strekker virkelig ikke til... Gleder meg til å se prosjektene som er utstilt, og så regner jeg med at det kommer bilder også etterhvert?

    Stor klem, Hege:)

    SvarSlett
  4. Så flott eske du har laget!! Skulle gjerne sett DEN utstillinga, ja:)) Lykke til iallefall:)
    klem

    SvarSlett