torsdag 2. februar 2012

Til Musikanten


 ◘

Det er alltids en anledning til å lage kort
Denne gangen var det andre 
som ville ha kort for å gi bort

Ikke verdens beste bilde -
det er tatt med mobilen. 
Men i morgen, i morgen håper jeg 
pakken min kommer, 
da skal det bli andre boller!! 








Bazzill
"juleark" fra MajaDesign
vintagebildet fra et Pion klippeark
roser og "spiraler" fra Kort & Godt
Chipboardstall med hvit krak.maling








Denne dagen har gått i berg og dal,
først en kjedelig beskjed
- så en gledelig beskjed!




Og jammen ble det ikke en ny header
på bloggen min i går..


5 kommentarer:

  1. Kjempefint kort. Flott det rutete papiret.
    skulle ha laga noen kort jeg også, men får se hva det blir til.
    klem :)

    SvarSlett
  2. Fint kort Berit:)
    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  3. Noen ganger er det ålright og andre ganger "blåser" vi i det...God helg til deg og dine i hvertfall.

    SvarSlett
  4. Hei Berit!
    Sjelden jeg legger igjen spor når jeg er innnom bloggen din, men nå har jeg en award til deg i bloggen min :)
    Stilig ny header du har fått deg!
    Klem fra Hildegunn.

    SvarSlett
  5. Så masse flott du lager :)
    Gleder meg til å se mer fra din kant :)

    Klemmer fra Kristine

    SvarSlett