fredag 6. mai 2011

Vi gifter oss!

Neida - jeg skal ikke gifte meg!
I så fall hadde det vært for å fornye 
 ♥ bryllupsløftet ♥
vi ga for snart 5 år siden!


Men den gang ei...

Noen andre skal gifte seg til høsten og har bestilt invitasjoner av meg. 
Jeg fikk en liten flik av et bilde de hadde funnet på nett - 
og av alt var jeg som hadde laget det kortet det var bilde av!
Men før jeg fant ut det lette jeg litt kan man si....

Jeg fant en Bruralåt - fra Valdres
i et gammel notehefte kjøpt på 
Ting og Tøy på Gjøvik.
Siden bryllupsfesten skal være i Valdres 
synes jeg at den kunne passe seg!

Ellers er det kraftkartong, bølgepapp, 
et par hjerter og "vi gifter oss" - printet fra pc'n.
Og *ett tonn* - vintage photo distress.


2 kommentarer:

  1. Kjempeflott!
    Det blir nok å falle i smak hos brudeparet. :)

    SvarSlett
  2. Stilig kort du har laget :-) Flotte bryllupsfarger :-)

    SvarSlett