fredag 11. mars 2011

Teddybo er unik

Kortoppgave nr. 4 er nå ferdig avstemt og jeg kan med det dele kortet mitt med dere.
Denne gangen skulle vi bli inspirert av et bilde - dette: 

Bildet er henta fra http://dorothea.no/

Det ulmet lenge i hjernen denne gangen,
men lørdag løsnet det noe og søndag endte jeg opp med dette resultatet:

 
For en observante ble jeg inspirert av flere elementer fra inspirasjonsbildet.

* den gamle bokpermen bak hovedbilde
* hovedbilde - som lener seg mot en vegg
* hovedbilde - lue
* rammene  - som ble til en ramme hos meg
* tekstilet i bakgrunnen
* hjerte
* den røde tråden

Motivet til kortet er fra Teddybo
(egentlig er motivet en tag)
Ellers har jeg laget en "bokperm" og en ramme i chipboard
Permen har fått papir, distress og shimmermist,
mens rammen fikk distress og shimmermist på toppen.
Inni rammen limte jeg en stoffrest som først ble farget med distress.
Motivet er limt på chipboard og fargesatt med promaker.
Blomster og blader fra restekassa.
Hjertet er fra Kort & Godt, fargesatt med litt alkoblekk i blått.
Og en bitteliten rød tråd.

Jippi!!!!
Etter å ha ligget sånn midt på treet hele konkurransen
tok jeg et jafs med stemmer denne omgangen

Nå gleder jeg meg over å være en av 8 finalister,
og gru-gleder meg til å se finaleoppgaven som Gine skal legge ut!
Den tror jeg nok må modnes i hodet noen dager,
mens vi feirer 11 åringen i flere puljer i helga!



GOD HELG!

4 kommentarer:

  1. *HAKESLEPP*

    Noe så flott!!!
    Bamseklem fra Helle

    SvarSlett
  2. Kjempeflott, Berit. ønsker deg lykke til!!!
    God helg!

    Klem Ann Kristin

    SvarSlett
  3. Så artig, gratulerer og lykke til i finalen ;-)god helg også forresten!

    SvarSlett
  4. Kreativ du Berit-lykke til og god helg

    Fra Hilde Johanne

    SvarSlett