onsdag 14. april 2010

Minneriktes Grand Prix

Nå er avstemninga av oppgave 3 ferdig -  og det gikk langt bedre denne gangen enn forrige oppgave, sånn poengmessig i allefall :)


Jeg hadde mareritt om Fairytale før denne ble til...
Jeg tenkte på det dag og natt om hva jeg skulle scrappe med Fairytale som inspirasjon
Jeg endte opp med å ta opp savnet og følelsen hjerte kan ha og som hjernen ikke kan forstå.
Jeg har brukt kraftkartong, notepapir fra ladybugandfriends.com, teksten har jeg printet ut på en bit mønsterpapir. Bildet er også printet ut - fra internett. Bare omgjort fra svart-hvitt til sepia
Kvistene er mosegummi - fra et sett med mosegummifigurer snuppa fikk for noen år siden.
Hun fikk figurene - mor tok kvistene... :P
Samt blomster fra ?? hmm...hvor var nå de fra...!?

------
Nå har jeg funnet bildene til neste oppgave, jeg har funnet teksten og jeg skal nok finne resten også!
Best å få ting unna fra morra'n av i morgen, for jeg har jo glemt å lage et kort på bestilling!
Et kort som skal til USA... så jeg må nok se å få levert det i morgen ettermiddag.
(verste av alt er jo at ho som skal ha det måtte minne meg på det... til tross for hennes 94 år...)


Og så er det jo snart helg - mange skal vel på messe, jeg skal ikke på messe, og jeg skal ikke komme likevel!!
Jeg har visst nok annet å gjøre, og bruke penger på.
Vi har jo en utmerket butikk på Gjøvik som har det meste av det jeg trenger!!
Og har de det ikke - er det ikke verre enn at de gjør sitt for å prøve å skaffe!!

GOD HELG!

Jada, teller'n min har passert 10 000 besøkende på denne bloggen,
men den saken må jeg komme tilbake til litt senere. Nærmere mai tipper jeg ;)

♥♥♥

1 kommentar: