søndag 7. februar 2010

Til en diva på 40

.
.

Et kort jeg laget på bestilling denne uka -  til Mette på 40 år.
Enten skulle det være lilla eller så skulle det være prinsesseaktig...
Det ble iallefall litt diva over det...
.

Jeg har brukt lilla kartong og et gammelt mønsterpapir fra Kaiserkraft.
Bazzill bling er brukt til ramma, som er en spellbinders
Jeg har embosset litt med Perfect Pearls
Speilkartong,blomster, bokstaver og motivet er fra Happy Hobby



Inni brukte jeg også rammen fra spellbinders, og stempler fra ladybugandfriends.com
Her er det lomme til gavekort
------
Baksiden fikk et merkelig lys i fotograferinga,
og ble mer blå enn hva den egentlig er...
Men baksiden har fått en stor spilekartong, samt mitt superenkle personligestempel
samt et Gratulerer stempel fra ladybugandfriends.com Samt en blomst
Og du ser godt etter skimtes jeg og kamera i speilet....

Og forresten - motivet er fargelagt med promakers. måtte jo prøve tusjer jeg også.... :D
Har ikke så mange farger - men faren for at det ikke varer lenge er der..

2 kommentarer:

  1. Så stilig med speilkartong på, det må jeg jammen huske på! :D

    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  2. Er ikke disse stemplene morsomme?? Jeg digger dem selv også! Kortet ble kjempefint, og fargeleggingen med ProMarkers skulle en tro du har holdt på med lenge alt! Likte dette kortet kjempegodt!! Regner med at mottakeren ble fornøyd også??

    Klem Hege

    SvarSlett