lørdag 18. juli 2009

Nytt lilla kort

Jeg har fått tilbakemelding om at noen har problemer med bloggen min!
Vær så snill å si i fra om du sliter, blant annet med å gi meg en kommentar.
Bruk mailformularet i menyen over her.

------------------------------------------

Fikk en telefon forrige dagen, noen ønsket seg et lilla kort til en svigerinne og søster.
Og jeg skulle kose meg i går kveld med det, men jeg vi vingla på veien hjem i går og kom ikke hjem før det var morgen *fnis* - og dermed ble jeg ikke så produktiv hverken i går kveld eller i formiddag. *akk ja*
Men kort ble det




Jeg har brukt ton-i-ton lilla bazzill, primablomster, bling, QK blader, distress ink, Ladybug-papir, og Magnolia motivstempel. Samt noen glitrende tall og en sommerfugl. En bokside fra en gammel bok. Teksttemplet tror jeg er fra kreativ hobby.






1 kommentar:

  1. Pg det ble riktig så lekkert! God natt til deg, og ha en fin søndag! Klemmer**

    SvarSlett