søndag 13. august 2017

Noen ganger...


-- får man de utroligste utfordringene..

Denne gangen på ganske kort varsel
Men løste det læll... på et vis..

Fikk vite at gaven skulle være pengegave/gavekort
med bidrag til nytt sikringskap som brudeparet ønsket seg.
Nye sikringer er mer lettvindt enn de gamle "skru sikringene" :)

Tanken var å lage "et skap" med bilde av gamle og nye sikringer..
Det forslaget lå på modning ...
Da jeg brått kom på noe helt annet...

"mamma hva i all verden skal du med denna"??? sa datteren da jeg var på Jula
... "mye rart du skal bruke penger på" sa a....

Vedkommede som hadde bestilt kort ble informert
- og prosjektet ble godkjent :)

Heldig for meg ... jeg hadde en ferdig eksplosjonsboks i grønt fra tidligere i sommer.


Matriell:
Papirer: Maja Design og  Bazzill
Stempler: Kort og Godt + Papirgleder.no
Dies:  Hjerter: Spellbinders Brudepar: Wish.com
Håndtak: Tim Holtz

Nå et bilde ras ....























....

Ja -- det er en automatsikring i midten ..
Dekte sidene med bazzill


♥♥♥

Boksen ble levert bestiller med kone på en rasteplass
når de var på vei til bryllupet.
Han utbrøt "Fantastisk"
og hun "jeg får helt frysninger - at det går an å lage noe så vakkert.. "

og tilbakemeldngen dagen etter bryllupet er at det falt i smak

og at "det kreative sikringskapet" fikk masse skryt.
Det er jo gøy!

(greit måte å ta var på minnene om tingene jeg lager - så derfor så mye deltajer.. )



Deltar på 

http://papirlosjen.blogspot.no
Alt er lov


http://kortudfordring.blogspot.no/
#180 Sommerfølelse


1 kommentar:

  1. Utroleg stileg! Alt du kjem på! :) Masse flotte detaljar og eit genialt påfunn med sikring i boksen :) Takk for du deltek hos Kort O Mania! Dt-Gina

    SvarSlett